
هستند دخترانی که..
لاك قرمز مي زنند! ناز مي كنند! عروسك دارند!
لوس مي شوند گــآهي و لبخنـــد مي زنند
اينهايي كه مي شناسم دخترند!!
ولي
به دخترانه هايشان چوب حراج نزدند!
ياد گرفته اند "همه" لايق دخترانه ها نيستند!
اينهــآ هم دختـرند
با چاشني سادگی
و نمك حيــا...
هنوز هم "بانمـك ها" پرطرفـــــــــــدارترند!!

این منـــم!
نه پاهایم 10 سانت از زمـ ـ ـےن بالاترند
نه موهایم 10 سانت از سرم بالاترند
من اینجا روی زمین زندگـ ـ ـے مـ ـ ـےڪنم
در جایـ ـ ـے ڪه من زندگـ ـ ـےمـ ـ ـے ڪنم
فقط "ارزش هایم" مرا بالا مـ ـ ـےڪشاند
نه پاشنه ڪفش ، و نه ڪلیپس مو!!!
وبلاگ هر چی گله......
ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال میکنید
برچسب: هستند دخترانی که,هنوز هستند دخترانی که,هنوز هم هستند دخترانی که, نویسنده: بازدید: 325 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:06