وبلاگ هر چی گله...

خرید بک لینک
آینده ام را دوست دارم...پر است از اتفاق های نیافتاده...اتفاق های زیاد...خوب یابد...شیرین یا تلخ...که فکر کردنه ب آنهاست فرو میبرد مرا در خلصه شیرین رویاهایم...اما گاهی...همین اتفاق های پیش بینی نشده تنم را میلرزاند..که قرار است این اتفاق ها چگونه بگذرد؟؟؟میگویند قسمت هرچه باشد همان میشود...اما من میگویم:خودمان هستیم که قسمت را انتخاب میکنیم...خودمان هستیم که سرنوشتمان را میسازیم...خ وبلاگ هر چی گله......ادامه مطلب

ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال می‌کنید

برچسب: تنگی, نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 2:42

از یه ﭼﯿﺰ * شهریوری ها * ﺑﺎس ﺗﺮﺳﯿﺪﺧﺸﻤﺸﻮﻥﺍﺯ یه ﭼﯿﺰ * شهریوری ها * ﺑﺎس ﺩﻭﺭﯼ ﮐﺮﺩﻗﻬﺮﺷﻮﻥﺍﺯ یه ﭼﯿﺰ * شهریوری ها* ﺑﺎس ﺍﻟﮕﻮ ﮔﺮﻓﺖﻋﺸﻘﺸﻮﻥدوتا ﭼﯿﺰﯾﻢ ﺩﺍﺭﯾم که ﺗﻮ ﻫﯿﺸﮑﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﻧﻤﯿﺸﻪﻣــــﺮﺍﻡ ﻭ ﻭﻓـــﺎﺩﺍﺭﯾــﻤــــﻮﻥﺍﻣﺎ ﺍﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺭﻭﺯﯼ که ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﺯ ﮐﺴﯽ ﺩﻟﺴﺮﺩ ﺑﺸﯿﻢ …ﻋﺸﻖ ﺁﺗﺸﯿﻨﻢ که ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ ﻣﯿﺸﯿـــﻢ ﮐﻮﻫﯽ ﺍﺯ ﯾــﺦیه شهریوری خیلی صبر میکنهتا همه چی درست بشه اگه صبرش تموم بشه ولی درست نشه پا میذاره رو احساسش و نابود میکنه همه ی چیزی رو که یه روز با تمام وجود ساخت! وبلاگ هر چی گله......ادامه مطلب

ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 341 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:06

هستند دخترانی که..لاك قرمز مي زنند! ناز مي كنند! عروسك دارند! لوس مي شوند گــآهي و لبخنـــد مي زننداينهايي كه مي شناسم دخترند!!وليبه دخترانه هايشان چوب حراج نزدند! ياد گرفته اند "همه" لايق دخترانه ها نيستند! اينهــآ هم دختـرندبا چاشني سادگیو نمك حيــا...هنوز هم "بانمـك ها" پرطرفـــــــــــدارترند!! این منـــم! نه پاهایم 10 سانت از زمـ ـ ـےن بالاترند نه موهایم 10 سانت از سرم بالاترند من اینجا روی زمین زندگـ ـ ـے مـ ـ ـےڪنم در جایـ ـ ـے ڪه من زندگـ ـ ـےمـ ـ ـے ڪنم فقط "ارزش هایم" مرا بالا مـ ـ ـےڪشاند نه پاشنه ڪفش ، و نه ڪلیپس مو!!! وبلاگ هر چی گله......ادامه مطلب

ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال می‌کنید

برچسب: هستند دخترانی که,هنوز هستند دخترانی که,هنوز هم هستند دخترانی که, نویسنده: بازدید: 334 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:06

دو قدم مانده به رقصیدن برفیک نفس مانده به سرما و به یخچشم در چشم زمستانی دگرتحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تانیک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما.... لبخندت برقرار ، محفلت گرم ، شادی ات همیشگییلدایت مبارک!! وبلاگ هر چی گله......ادامه مطلب

ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال می‌کنید

برچسب: یلدا مبارک 90,یلدا مبارک شعر,یلدا مبارک عشقم,یلدا مبارک شعر نو,یلدا مبارک عزیزم,یلدا مبارک به انگلیسی,یلدا مبارک 93,یلدا مبارک عکس,یلدا مبارک اولسون,یلدا مبارک ترکی, نویسنده: بازدید: 218 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:06

گاهی در زندگی لحطانی پیش می اید که باوجود خوب یودن همه چیز... اما دلت گرقته است!! زمانی که از نظرت همه چیز خوب به نظر میرسد ولی هوای دل تو جور دگریست..دلت گریه میخاهد..گریه ای پاک کند تمام بغضی که سرباز نمیکند...دلت یک مکان ارام میخواهد..بدور از همه...هیچ کس نباشد...تنهای تنها...خودت باشی و خودت!...میگویند هرکار خدا حکمتی دارد! راست میگویند...گریه هم حکمتی دارد...دل گرفتن هم حکمتی دارد...سنگین شدن هم...انقدر خودت را تخلیه کنی که وقتی باران ب صورتت میخورد احساس سبکی میکنی... پاکه پاک!...انوقت که قطرات باران روحت را میشورد میفهمی زندگی تنها با ارامش زیباست! با اسودگی..و وبلاگ هر چی گله......ادامه مطلب

ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 338 تاريخ: پنجشنبه 8 مهر 1395 ساعت: 18:06

صفحه بندی