دل تنگی!!

خرید بک لینک

آینده ام را دوست دارم...

پر است از اتفاق های نیافتاده...

اتفاق های زیاد...

خوب یابد...شیرین یا تلخ...

که فکر کردنه ب آنهاست فرو میبرد مرا در خلصه شیرین رویاهایم...

اما گاهی...

همین اتفاق های پیش بینی نشده تنم را میلرزاند..

که قرار است این اتفاق ها چگونه بگذرد؟؟؟

میگویند قسمت هرچه باشد همان میشود...

اما من میگویم:

خودمان هستیم که قسمت را انتخاب میکنیم...

خودمان هستیم که سرنوشتمان را میسازیم...

خداوندا....

به عزیزی این شبت قسم...

سرنوشت های خوبت را برای ما رقم بزن!

مگذار خسته ی این روزگارت شویم!!

امین!

+ نوشته شده در شنبه سی ام آبان ۱۳۹۴ساعت 2:12 توسط ╬═♥گــل مــــیــــــــــنا╬═♥ |
وبلاگ هر چی گله......

ما را در سایت وبلاگ هر چی گله... دنبال می‌کنید

برچسب: تنگی, نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1396 ساعت: 2:42

صفحه بندی