xa0 دو قدم مانده به رقصیدن برفیک نفس مانده به سرما و به یخچشم در چشم زمستانی دگرتحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تانیک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما.... xa0 لبخندت برقرار ، محفلت گرم ، شادی ات همیشگییلدایت مبارک!! xa0...